Nieuw: Holli

De smart assistant voor de recreatiebranche

Ontmoet Holli, de nieuwe Smart Assistant voor de recreatiebranche

Met 1 druk op de knop kan een bezoeker op de website of in de app zijn of haar vraag stellen. Simpel, snel en 24/7.

In het kort wat Holli voor je kan betekenen:

  • Beantwoord 24/7 vragen van bezoekers en gasten
  • Helpt bij het zoeken & boeken van een verblijf
  • Geeft antwoord op basis van zelf aangeleverde informatie
  • Spreekt meerdere talen
  • Kan gepersonaliseerd worden in woordkeuze of manier van antwoorden
  • Integratie in website, app en zuil

Wil je meer weten over de mogelijkheden? Neem dan contact met ons op voor een demo of vrijblijvende offerte.

Is dit herkenbaar?

Op de receptie wordt er vaak veel tijd aan het beantwoorden van relatief eenvoudige vragen. Zijn honden welkom? Hebben jullie seizoenplaatsen? Ik wil 2 dagen verblijven met 11 personen, wat hebben jullie beschikbaar? Hebben jullie nog een accommodatie tijdens het Hemelvaart weekend beschikbaar? Hoe laat gaat de receptie open? Het zijn allemaal relatief eenvoudige vragen waarbij bezoekers en gasten het antwoord veelal gewoon op de website of in een app kunnen vinden. Toch kiezen ze vaak voor de korte weg en bellen, mailen of chatten. Holli kan al deze vragen moeiteloos beantwoorden. Ook ’s nachts, in het weekend of als de receptie vol staat met gasten.

Dit zijn de voordelen

Met Holli besparen recreatiebedrijven waardevolle tijd. Terwijl Holli korte vragen van de gast of bezoeker beantwoordt, kan de receptionist(e) tijd besteden aan de service, gastvrijheid en het persoonlijke contact met de gast. Daarnaast biedt Holli waardevolle inzichten in de vragen en behoeften van gasten, zodat bedrijven hun aanbod en communicatie kunnen afstemmen op specifieke wensen van gasten.Veiligheid en controle over informatie. Holli is ontwikkeld als een veilige en afgeschermde AI-oplossing. In tegenstelling tot andere AI-assistenten zoekt Holli niet op het hele internet naar informatie. Alle antwoorden die Holli geeft, zijn gebaseerd op specifieke informatie die recreatiebedrijven zelf aanleveren, zoals details over hun faciliteiten, programma’s en voorzieningen. De informatie kan door de bedrijven zelf worden aangepast of geüpdatet zodat Holli altijd de juiste antwoorden geeft. Hierdoor blijft de AI volledig veilig en betrouwbaar en kan het bedrijf erop vertrouwen dat alleen de door hen gecontroleerde informatie wordt gebruikt. Dit betekent ook dat gasten altijd betrouwbare, actuele antwoorden ontvangen.

Meer informatie of vrijblijvende offerte

Wil je meer weten over de mogelijkheden, een demo inplannen of een vrijblijvende offerte ontvangen, neem dan contact met ons op.